Şeffaf plak tedavilerinde tüm dünyada en deneyimli %1 diş hekimi arasına girerek Diamond Apex ödülünü kliniğimize taşıdık.

Bu ödül biraz rakamlarla ilgili, ama bizim yaptığımız iş rakamlardan çok daha fazlasını ifade ediyor. Hastalarımıza yüksek teknoloji ve konforlu diş tedavisi sunmanın yanında basit bir gülümsemenin yaşamları nasıl güzelleştirebileceğini izlemenin keyfini yaşıyoruz.

Bir yandan da toplum sağlığına, minik gülüşlere ve onların yarınlarına ufacık da olsa katkı sunabilmenin gururunu taşıyoruz.

Bizlere her daim güvenen ve kocaman gülümsemelerini eksik etmeyen tüm hastalarımıza çok teşekkür ederiz.

Ayrıca bizimle bu yolda yürüyen invisalign turkey ile gülüşleri ve yaşamları değiştirmekle kalmayıp her çocuğa hak ettiği sağlıklı gülüşü verebileceğimize inanıyoruz! Projelerimiz konusunda bizimle aynı heyecanı taşıyan Markus Sebastian’a ayrıca teşekkür ediyor birlikte çok daha büyük işler başaracağımızı biliyoruz.

We proudly earned the Diamond Apex Award for our clinic by ranking among the top 1% most experienced dentists worldwide in Invisalign treatments using invisible aligners.

While this award may involve some numbers, the essence of our work goes far beyond figures. Alongside providing advanced and comfortable dental treatments to our patients, we find great joy in witnessing how a simple smile can enhance lives.

At the same time, we take great pride in making even a small contribution to public health, to those little smiles, and to their future well-being.

Our sincere gratitude goes out to all of our patients who have consistently placed their trust in us and never ceased to share their radiant smiles.

Moreover, our collaboration with Align Technology leads us to believe that we can create a positive impact not only by transforming smiles and lives, but also by giving every child the healthy smile they deserve. We’d also like to extend our appreciation to Markus Sebastian who shares our enthusiasm for these projects, and we’re confident that together, we will achieve even greater accomplishments.